تشکيل کارگروه‌هاي بخش مسافر در پايانه‌هاي تهران

به گزارش ميراث آريا(chtn) مديرکل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان تهران با بيان اين مطلب رسيدگي در خصوص رعايت ضوابط و دستورالعمل‌هاي مربوطه از قبيل لزوم مکانيزه شدن انعقاد قرارداد، وابستگي ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها، ملبس شدن رانندگان و کارکنان شرکت‌ها به لباس فرم، تاکيد بر تعامل بيشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط با امور پايانه، تهيه و تنظيم فهرست اسامي مديران شرکت‌ها براي رسيدگي به شکايات مسافران، را از جمله اقدامات کارگروه در پايانه جنوب اعلام کرد.

\"عليرضا ولي\" تصريح کرد: همچنين در کارگروه اين پايانه بررسي تشکيل هيات امناي پايانه براي بهبود وضعيت عمومي پايانه، برقراري امکان برخورد با شرکت‌هاي متخلف توسط کارگروه‌ها، امکان سنجي ايجاد دفاتر فروش بليت در سطح شهر به طور مشترک، بررسي ايجاد دفاتر بليت در ايستگاه‌هاي مترو، هماهنگي با سازمان ترمينال‌هاي شهرداري در خصوص نارسايي‌هاي مربوطه به سرويس بهداشتي، پارکينگ خودروهاي شخصي و تعرفه خدمات چرخ دستي، رسيدگي به رقابت ناسالم شرکت‌ها در خصوص تنزل قيمت خدمات و تفويض اختيار به کارگروه براي ايجاد خطوط جديد شرکت‌ها انجام شده است.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي کارگروه بخش مسافر پايانه غرب در خصوص نحوه بررسي تامين تسهيلات مدخل ورودي نقل و انتقال مسافران از ميدان آزادي و خيابان‌هاي مجاور پايانه به منظور کاهش و حذف مسافران بدون بليت، برخورد با مديرعاملان شرکت‌هاي مرتبط با فعاليت دلالي، رسيدگي به صورت حساب سرويس‌هاي دربستي توسط نمايندگان اتحاديه و انجمن و پيشنهاد حذف صورت وضعيت دربستي براي جلوگيري از ارايه سرويس‌هاي دربستي در ايام اوج سفر افزود: با ايجاد کارگروه‌ها شرايط مطلوبي درخصوص رفع معضلات حمل‌ونقلي به وجود مي‌آيد./105




انتهای پیام/

کد خبر 138611286